مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر؛

آثار نقاش و مجسمه ساز بوشهری بصورت کتاب منتشر می شود

به مناسبت روز خبرنگار انجام شد؛

رونمایی از سردیس خبرنگار فقید دشتستانی علی پیرمرادی 

در آئینی با حضور معاون فرهنگی و رسانه ای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصجاب رسانه، بعدازظهر چهارشنبه ۱۷ مردادماه از سردیس خبرنگار فقید علی پیرمرادی در روستای زیارت دشتستان رونمایی شد‌. 
کد خبر: ۱۴۶۷۹۹۱

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، در این آئین وحید حیدری معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ استان بوشهر با گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، اظهار داشت: روز خبرنگار، روز طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و فرهنگ است که اخباری که مردم به آن نیاز دارند را به جامعه منتقل می‌کنند. 
وی با بیان اینکه رسالت اصلی خبرنگاران بالا بردن سطح کیفی و اطلاعاتی مردم است که کار بسیار ارزشمند است، افزود: در دنیای امروز کسانی کارهای بسیار بسیار شایسته ای انجام می دهند و در مقابل افرادی هم کارهای بسیار جنایتکارانه انجام می دهند که رساندن این اطلاعات به مردم کار خبرنگاران است.  
حیدری ادامه داد: امروز در دنیای فعلی انسان های ددمنشی هستند که با تمام بدی هایی که در وجودشان است چه جنایاتی انجام می دهند و خبرنگاران دنیای اسلام این اخبار و وقایع را پوشش می دهند و دشمن چون می داند خبرنگاران چه رسالتی انجام می دهند با وضعیتی اسفناک آنها را به شهادت می‌رسانند.  
وی گفت: نقش و جایگاه خبرنگاران در جامعه به قدری تاثیرگذار است که دشمن برای از بین بردن آنها هزینه می دهد.  
معاون فرهنگی و رسانه ای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: انعکاس همه اتفاقات خوب و بد در جامعه رسالت اهالی رسانه است و برای ایستادن پای آن از وقت و زندگی خود می زنند که نمونه آن مرحوم علی پیرمرادی است.  
وی مرحوم پیرمرادی را از خبرنگاران پرتلاش استان دانست و عنوان کرد: امیدواریم مسیری که ایشان باز کرد و کار بزرگی که انجام داد، با قوت ادامه پیدا کند و بتوانیم فرهنگ والای اسلامی، انقلابی و دینی خود را در جامعه گسترش بدهیم.  
علی پیرمرادی متولد ۱۳۳۱ از قدیمی ترین خبرنگاران شهرستان دشتستان است که قریب ۵۰ سال سابقه فعالیت در این حرفه را داشت.  
زنده باد پیرمرادی ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ بر اثر سکته قلبی درگذشت. روحش شاد و یادش گرامی باد. 
این آئین به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای زیارت دشتستان برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها